פעילות לילדים

אין אין אין חגיגה, בלי בלי כלי נגינה

חוגגים יום הולדת? עוגה ובלונים זה כבר לא מספיק. צריך גם לחשוב איך להפעיל את המשתתפים. אז מה, עוד פעם נזמין ליצן? לאחרונה פנו אליי כמה משפחות שביקשו לעשות משהו אחר. ברור שזה צריך להיות כיף וצבעוני, אבל רצו גם משהו איכותי. וסדנת כלי נגינה היא בדיוק זה – יצירה, נגינה וגיבוש. 

הגעתי לפארק מוקדם לחגיגה כיתתית. בזמן שסידרו את השולחנות אני הוצאתי את הציוד. בינתיים שמתי ברמקול שירי יום הולדת. כשכולם הגיעו התיישבנו על מחצלות והתחלתי להראות, להשמיע ולהסביר. כל ילד בחר כלי, חילקתי ציוד, התחלנו לעבוד. חלק קישטו בזמן שאחרים הרכיבו, מי שהיה צריך עזרה קיבל. ולאט לאט האוויר התמלא בצלילי כלי נשיפה והקשה. תזמורת ספונטנית. לא היה צורך במשחקים, הכלים העסיקו אותם עד שהגיעו פיצה ועוגה, וגם אחר-כך. ובסוף כל ילד יצא הביתה עם כלי מיוחד.

לא רק לילדים

הקיץ אבא שלי חגג יום הולדת 85 (!). מה כבר אפשר לקנות לו? ומה נעשה במסיבה? פתרתי את שתי הבעיות יחד – בונים לו קחון. ארזתי את כל החלקים, התיישבו על הרצפה ועבדנו ביחד. הוא נגן כלי הקשה מנוסה, אבל את הכלי הזה לא היה לו. בכל זאת הוא מיד התחיל לנגן קצב מרשים, ועכשיו יש לו כלי חדש לכל החיים. למוסיקה אין גיל.

חתונה? גם הולך

פעילות למשפחה

זוג מתחתן. ברור שיש להקה, אבל למה לא להוסיף? וזאת הזדמנות לבלות קצת זמן משפחתי בתוך כל ההכנות. הם בנו שלושה קחונים, כולם על הרצפה עם פטישים. ואיזו השקעה ביצירה – צבעים, צורות שונות.  אחרי שחגגו בחתונה לקחו אותם הביתה – אחד לזוג, אחד להורים שלה ואחד להורים שלו.

ואולי תרצו פשוט לשיר

גם הרעיון הזה מקורי. גבר רוצה להפתיע את אשתו ליום הולדת. היא מאוד אוהבת לשיר, אבל לצאת לערב קריוקי לא מתאים. אז בואו נעשה את זה באולפן הקלטות, יש שם כל מה שצריך. את הפלייבקים הוא הזמין מראש. סידרתי מיקרופונים, העלנו את אתר הפלייבק למחשב, ונתתי להם שעה של זמן זוגי פשוט לשיר בכיף. בהמשך הם בחרו שיר אחד והקליטו אותו בדואט בעזרתי. הם יצאו מאושרים עם מזכרת לכל החיים.

מוסיקה היא מתנה, ויש הרבה דרכים להעניק אותה. איך תרצו את החוויה שלכם?

יש לך מה להוסיף?

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.