הופעות

סיכום 2022 – מוסיקה מחוץ לתיבה

כן, זה נדוש. כולם מסכמים עכשיו את השנה. אז למה אני, שתמיד מחפשת את הדברים שאחרים לא עושים, הצטרפתי לטרנד הזה? כי אני מאמינה שזה באמת חשוב, לא בשביל הפרסום, אלא בשבילנו, כדי להזכיר לעצמנו שלמרות התסכולים ורשימות של דברים שאנחנו עדיין צריכים לעשות, עשינו כמה דברים משמעותיים והתקדמנו.

הזוכה בקטגוריות “הופעות” היא ללא ספק מופע האישי “עולים לשוליים“. אחרי חודשים של התלבטות ועוד חודשים של כתיבה והלחנה, השקתי את המופע במהלך חודש יוני אצלי בסלון. קיבלתי תגובות חמות שעזרו להביא עוד קהל וגם להכניס את המופע לסל תרבות. כמופע שמדבר על בדידות ושוני, הוא היה חלק מפסטיבל “שבוע עושים נפשות“. עד כה לא הצגתי אותו צפונית מבאר שבע, אך בחודשיים הקרובים יש לי הופעות בתל אביב, פרדס חנה וירושלים. 

גם ההופעה “Dreaming of Broadway” ממשיכה וצוברת תאוצה. בתחילת השנה אני וטובי ביצענו שינויים לטובת בתי הספר, בהם שילבנו שירים ממופע הילדים שלנו “טובי וקרה חיות בסרט”. גם ההופעה במועדון הג’אז במצפה רמון, שנפתח מחדש לאחרונה, הביא לנו קהל חדש. 

עולים לשוליים מופע אישי

הקלטות

השקתי השנה שני סינגלים. A Beat of Hope  – קטע ג’אז אינסטרומנטלי ואופטימי, יצא מיד אחרי פסח ולקראת יום העצמאות. היצירה מבוססת על דואט בין פסנתר לגיטרה, להבדיל מהאלבום “Musination” שכולו סולו פסנתר ובעיקר אימפרוביזציה.

באוגוסט הוצאתי עוד סינגל “אל אשר תלכי אלך“, שמספר את סיפורה של רות. השיר הראשון בעברית שהוצאתי, והעליתי סרטון עם תרגום לאנגלית. גייסתי כמה שותפים משמעותיים ומוכשרים לטובת הפרויקט. הזמרת טובי טבק, איתה אני מופיעה באנגלית כבר כמה שנים, והנגנים יגאל דן ויגאל בן משה שמביאים את הרוח המדברית בטבלה וטאר. לקראת סוף השנה קיבלתי בשורה משמחת – השיר נבחר לכתב עת המקוון “קול ההמון”.

בנוסף להשקות אלה, המשכתי להלחין, להקליט ולהכין סרטונים ליצירות שעלו ל YOUTUBE ו-VIMEO

סדנאות "במה ליצירה"

סדנת יצירה

מגוון הכלים וסוגי הסדנאות ממשיך לגדול, בין היתר בעקבות פסטיבלים שהתקיימו בנגב השנה. לפסטיבל “ממדבר בפנים” התחברנו לצלילי המדבר עם חליל ציפור, מקל גשם ופעמוני רוח. ל”לילות קיץ הקרירים” הבאתי שוב פעמוני רוח לסדנה לילית לאור ירח. בפסטיבל “צבעי מדבר” העברתי סדנת קצב עם מגוון כלי הקשה, וסדנה עם חלילי ציפור וציוצי ציפורים. 

התחלתי “סטודיו פתוח” בימי ראשון, כל שבוע עם כלי אחר ופעילות אחרת מותאמת לכלי. ציינו בנגינה גם את חנוכה והמונדיאל. ניתן להגיע באופן חד פעמי, מדי פעם או כל שבוע, כך שהפעילות מתאימה גם כחלק מנופש בדרום, תחנה על הדרך או למשפחות מירוחם והסביבה.

בפסח וסוכות התחברתי ל”בית המייסדים” בירוחם כדי להוסיף פעילות לילדים לצד הסיורים.

התפתחות מקצועית

אי אפשר להתקדם בלי ללמוד, ויצאתי לרחבי הארץ והעולם כדי לגלות עוד ולפתח קשרים. INDIE WEEK, כנס צלילים, IMTM, וקן לאומנים בו גם הופעתי. למדתי עוד על שיווק דיגיטלי ואיך “להיות מוסיקאית ולהרוויח“. קיבלתי תעודת מומחה ב “VIMEO“.

חשוב לי שגם אתם תלמדו, לכן כתבתי סדרה של פוסטים שהפכו ל”דף למוסיקאים“.

מה יהיה ב-2023? תמשיכו לעקוב.

יש לך מה להוסיף?

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.