קרה אהרן

בפסטיבל כבר היית?

אין לי רגע דל או סקנדל או פסטיבל

לא, זה לא פוסט על סקנדלים. על אלה תקראו בחדשות. אני רוצה לדבר על פסטיבלים. 

פסטיבל במקור היה חג דתי, וגם ארוחה גדולה. לא, אנחנו לא המצאנו את הקשר, מסתבר שבעוד תרבויות אוכלים הרבה כדי לחגוג. אבל באנגלית קוראים לשלושת הרגלים שלנו “Festivals”. היום כשאנחנו חושבים על פסטיבל אנחנו עדיין חושבים על חגיגה. לא בהכרח דתי, אבל מצפים שיהיה שם אוכל. בכל זאת, יהודים. וזה תמיד עדיף על סקנדל. גם חושבים על מוסיקה, לכן אני משתדלת להיות שם. 

עושים נפשות

לפני שבועיים זכיתי להשתתף בפסטיבל מיוחד, עושים נפשות. בהתחלה קראו לו “שבוע עושים נפשות”, הנושא בריאות הנפש לא נחשב חגיגי. אבל עם מעל 90 אירועי תרבות ברחבי הארץ, כולל מוסיקה, הצגות, קריאת שירים, תערוכות ועוד, החליטו שבהחלט יש כאן אווירה של פסטיבל. וזה לא הוריד מחשיבות או משמעות האירועים. האירוע בו השתתפתי היה ערב “אמנות ונפש”. יחד עם המופע שלי הייתה תערוכה של ליה סימן טוב ושיחה עם נועם קלוש. היה ערב מרגש ומעצימה. 

חוגגים את המדבר

יש לא מעט פסטיבלים בנגב.  ממדבר בפנים או בלילות הקיץ הקרירים, זאת תמיד הזדמנות לגלות את האווירה והצבעים המיוחדים כאן. בקרוב תוכלו לגלות אותם שוב בפסטיבל “צבעי מדבר“. את הצבעים האלה יהיה אפשר לא רק לראות אלא גם לשמוע ואפילו ליצור. כי סדנאות כלי הנגינה שלי יהיו בכמה מוקדים. פעמיים במהלך דצמבר אני מזמינה אתכם לירוחם כדי לבנות ולצבוע מגוון כלים וליצור תזמורת ססגונית. בחנוכה אהיה בפסטיבל ממשית עם סדנת קצב, ובעבדת תוכלו לבנות חלילי ציפור ולהשתלב באווירה המוסיקלית.

אין לנו רגע דל.

יש לך מה להוסיף?

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.