עולים לשוליים

טוב לי בשוליים

תחשבו על המילה “שוליים”. מה היא אומרת לכם? 

אגיד לכם מה היא אומרת לי. השוליים הם מקום בטוח. לפעמים עוצרים שם לתקן משהו באוטו, גם משאית שנוסעת לאט עוברת לשם כדי לתת לרכבים אחרים לעבור. זה מקום למי שלא יכול כרגע להשתלב בתנועה. 

יש אנשים שחיים בשוליים, לא משתלבים בכלל. המאמץ להשתלב יכול להיות מאוד מתסכל. לכן אני מעדיפה להישאר כאן. וזה מה שאני רוצה להגיד לכם. השוליים הם לא מקום רע, הם מקום שבו כל אחד יכול לפתח את היכולות ואת האישיות שלו בלי להפריע לאחרים ובלי שאחרים יפריעו לו.

יש מיתוס שכל בני אדם הם יצורים חברתיים מטבעם, שאי אפשר להיות מאושרים בלי חברים, ואי אפשר להסתדר בלי תמיכה. אבל לכל דבר יש תחליף, גם לחברה. דרך הסיפור האישי שלי אני מקווה שמי  שמרגיש בודד ימצא גם את המקום שלו כאן, בשוליים. במקום לנסות להיות כמו כולם, תחפשו את הייחודיות שלכם, שיהיה לכם מפלט, מקום בטוח. משהו שאף אחד לא יוכל לקחת מכם. 

אני מצאתי את המקום שלי במוסיקה, אבל גם באמנות, ספורט, כתיבה, מדעים ועוד הרבה תחומים תמצאו אנשים שהקושי החברתי איפשר ועודד אותם להצטיין

וזאת המשמעות של שם המופע “עולים לשוליים“, לתת לשוליים את המקום שלהם. לא יורדים לשם, עולים, כדי להגיע למקום טוב יותר עבורנו.

אין לי כוח
רוצה לברוח
לְמָקוֹם בטוח
עולה לשוליים

מעל כולם ונפרדת
כאן אני לא מפחדת
לא יגעו בי, לא יפגעו בי
כשבצד אני עומדת

צפוף במרכז ומפחיד
כולם בקצב אחיד
מי שאחר, שיזהר
אותו ידרסו תמיד

יש לך מה להוסיף?

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.