מוסיקה מרגיעה בפסנתר

כשכל מילה מיותרת

כאתם שומעים מוסיקה, האם אתם מקשיבים יותר למילים או למנגינה? יש לי פלייליסט שנקרא “השראה”, שמורכב משירים שבהם המילים משמעותיות עבורי. גם פלייליסט קצבי ופלייליסט רגוע, שמחולקים לפי המנגינה והקצב בלי קשר למילים. ועוד פלייליסטים של נעימות, מוסיקה מרגיעה, לזמנים שאני לא צריכה מילים.

בפוסט קודם כתבתי על “מוסיטציה”, חוויה חדשה שמוסיקה ודמיון. בסדנה אני מלווה בפסנתר מדיטציה, דמיון מודרך, תנועה וכתיבה. קטעי הנגינה שקטים ומאולתרים לפני ההנחיה של נורית, המנחה.

בזמן שהכנו את הסדנה עבדנו ביחד על המוסיקה. נורית הסבירה לי איזו מוסיקה תתאים לכל חלק. היא לא מוסיקאית ונדרשו כמה ניסיונות להגיע בדיוק למה שהיא רצתה. אחר כך הקלטתי כל חלק כדי ששתינו נוכל להתאמן.

בתגובות שקיבלנו ציינו בין היתר את המוסיקה, כמה היא מרגיעה ונעימה. היו כאלה שביקשו שישמיעו אצלם בעבודה. אמנם כל המשתתפים מקבלים קטעי מוסיקה, אבל הבנתי שיש דרישה למוסיקה כזאת, וההיצע לא גדול.

לכן החלטתי להוציא אותה לאור. לקחתי את ההקלטות שעשינו, תיקנתי, הורדתי, הוספתי, שיפצתי, שיפרתי. עשיתי מיקסים ומאסטרים חדשים. הוספתי עוד יצירות, שתיים עם צלילים מהטבע ועוד מפרויקטים קודמים.

וב-21 בנובמבר תוכלו גם אתם לשמוע את Musination בכל ערוצי הסטרימינג.

יש לך מה להוסיף?

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.