מתי כן חשוב להישאר בתוך הקופסה

באחד התרגילים בקורס שלי לפרוץ את הקופסה, משתתפים שואלים את עצמם מה תהיה התוצאה אם ישברו כללים שונים. התמונה הכללית היא שברוב המקרים לא יקרה שוב דבר רע ולכן לא צריך לחשוש. אך יש מקרים שבהם עלול להיות נזק או אפילו סכנת חיים, וכאן בהחלט צריך להיזהר.

בחיים פרצתי ואני ממשיכה לפרוץ הרבה גבולות חברתיים ואמנותיים ואף אחד לא נפגע. אך לאחרונה נוצר מצב חדש בארץ ובעולם, ואיתו גבולות חדשים. במקרה הזה אכן מדובר בסכנת חיים או לפחות נזק כלכלי, לכן אני מאמינה שבמקרה הזה כן יש לציית לכל המגבלות.

ואני עדיין מוצאת את עצמי חריגה בחברה. כמעט היחידה בבית הספר, בחתונה או בג’אם עם מסיכה, מתרחקת כאשר מתקרבים אליי, מושיטה מרפק במקום לחבק. אז לא, לא השתניתי. הנגינה שלי עדיין חופשיה עם אלתורים ולפעמים גם טעויות, הבנות שלי מזכירות לי מדי פעם שאני לא יודעת להתלבש, אני עדיין ממציאה רעיונות על המקום, ולוחצת על כפתורים עד שמשהו עובד.

אולי זאת תוצאה מחודשיים של אבטלה וביטול הופעות, אולי אני לא רוצה לראות אנשים חולים ומאושפזים על המצפון שלי. בכל מקרה, אני פונה לכל חבריי – תנגנו, תתלבשו, תלמדו, תאכלו ואפילו תעשנו מה שתרצו, כי לרוב זה באמת לא מזיק לאף אחד. אבל שימו מסיכה ותשמרו מרחק . אחרת זה לעולם לא ייגמר.

יש לך מה להוסיף?

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.